Webinarium CEDUR „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów – III termin”, 17 września 2025 roku
2 lipca 2025
Dla kogo
Webinarium jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów.
Cel
Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.
Data i harmonogram czasowy
17 września 2025 roku, od 10:00 do 12:30.
Logowanie uczestników na webinarium rozpocznie się od 9:45.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy.
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek, domów kultury itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Organizator
Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Informacje techniczne
W celu udziału w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Potwierdzenia możliwości udziału
Potwierdzenia możliwości udziału zostaną przesłane do 16 września 2025 roku.
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia potwierdzenia możliwości udziału będą przesyłane na bieżąco.
Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.